مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-15بين الملل

شراکت آمریکا با رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات باج افزاری


وزارت خزانه داری آمریکا اعلام داشت، به مشارکت با رژیم صهیونیستی برای مبارزه با حملات باج افزاری پرداخته، در حالی که دو دولت یک نیروی ضربت مشترک را با هدف رسیدگی به مساله امنیت سایبری راه اندازی می کنند.

- وزارت خزانه داری آمریکا اعلام داشت، به مشارکت با رژیم صهیونیستی برای مبارزه با حملات باج افزاری پرداخته، در حالی که دو دولت یک نیروی ضربت مشترک را با هدف رسیدگی به مساله امنیت سایبری راه اندازی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا عنوان کرد، این نیروی ضربت قرار است یک یادداشت تفاهم را در حمایت از تبادل اطلاعات در حوزه بخش مالی شامل امنیت سایبری، قوانین و اطلاعات مربوط به تهدیدات تهیه کند.

این تصمیم بعد از آن اعلام می شود که در ماه اکتبر کاخ سفید میزبان یک نشست مجازی با اتحادیه اروپا و بیش از 30 کشور و رژیم صهیونیستی بود.

والی آدیمو، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در آن زمان خواستار همکاری بین المللی با هدف مقابله با سواستفاده از ارزهای مجازی و مختل سازی الگوی کار باج افزارها شد.

این شراکت بعد از آن صورت می گیرد که اخیرا تدابیری در آمریکا با هدف مقابله با افزایش حملات باج افزاری که چندین شرکت بزرگ آمریکایی و همین طور بزرگترین خط لوله انتقال سوخت آمریکا را هدف قرار داد، اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شراکت آمریکا با رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات باج افزاری

شراکت آمریکا با رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات باج افزاری