مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-15حوادث

آمادگی بنیاد مسکن فارس برای ارزیابی واحدهای مسکونی زلزله هرمزگان


مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس از آمادگی این بنیاد برای امداد و اعزام گروههای کارشناسی و ارزیابی واحدهای مسکونی آسیب دیده در زمین لرزه های هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عطا الله زمانی بیان کرد: این بنیاد در شرایط سخت و دشوار در کنار مردم است و از هیچ کوششی برای رسیدن به شرایط پایدار و کاهش نگرانی های شهروندان و روستاییان در استان هرمزگان دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه از همان ساعت های نخستین وقوع دو زمین لرزه 6.

4 و 6.

3 ریشتری درلافت وهرمزگان، بنیاد مسکن استان فارس در حالت آماده باش قرار گرفت، افزود: کارشناسان بنیاد مسکن در استان فارس تجربه کار عملیاتی در سایر استان ها از جمله بوشهر، خوزستان ولرستان به عنوان استان معین از سال ها قبل به دست آورده اند و نیروهای ارزیاب و کارشناس این بنیاد توان اعزام نیرو در کوتاه ترین زمان ممکن را دارند.

زمانی به دستور استاندار فارس برای آمادگی نیروهای امدادی دراین استان اشاره کرد و افزود: نشست های توجیهی عملیات و امداد در شرایط بحرانی با حضور معاونان و کارشناسان بنیاد مسکن تشکیل گردیده و علاوه بر نیروهای ارزیاب و کارشناسان بنیاد مسکن استان فارس، مدیریت امور اجرایی و ماشین الات بنیاد مسکن فارس نیز آمادگی اعزام تجهیزات و نیروی فنی به استان هرمزگان را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بنیاد مسکن فارس برای ارزیابی واحدهای مسکونی زلزله هرمزگان

آمادگی بنیاد مسکن فارس برای ارزیابی واحدهای مسکونی زلزله هرمزگان