مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-15اجتماعي

کلید موفقیت شهرداری ها در عملیات زمستانی مشارکت مردم است


هر چند مدیریت شهری در هنگام بارندگی و یخ بندان معابر برای جلوگیری از خطرات احتمالی و پیشگیری از بحران نقش به سزایی دارد اما مشارکت مردم و اطلاع رسانی از موارد خاص با تماس به شهرداری بسیار موثر و کارساز خواهد بود.

- ایسنا/زنجان سرپرست شهرداری خرم دره گفت: هر چند مدیریت شهری در هنگام بارندگی و یخ بندان معابر برای جلوگیری از خطرات احتمالی و پیشگیری از بحران نقش به سزایی دارد اما مشارکت مردم و اطلاع رسانی از موارد خاص با تماس به شهرداری بسیار موثر و کارساز خواهد بود.

قربان علی نقی لو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش های اخیر و در پیش رو بودن زمستان از آمادگی واحدهای خدمات شهری، موتوری، فضای سبز و آتش نشانی برای مقابله با بحران های احتمالی در ادامه بارندگی و یخ بندان معابر خبر داد و گفت: کانال ها و مسیل های شهری که امکان آب گرفتگی در آن ها وجود داشت، پیش از شروع بارندگی ها لای روبی شد تا آب گرفتگی حاصل از بارش ها در سطح شهر به کم ترین میزان قرار گیرد.

وی به لای روبی بزرگ ترین رودخانه شهر کبیررود که مسیر اصلی هدایت آب های حاصل از باران از طریق این رودخانه هدایت می شود، اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری این اقدامات را برای جلوگیری از آب گرفتگی و روان سازی مسیر مسیل ها و انهار برای هدایت آب های سطحی در راستای خدمات رسانی به شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید موفقیت شهرداری ها در عملیات زمستانی مشارکت مردم است

کلید موفقیت شهرداری ها در عملیات زمستانی مشارکت مردم است