مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-15اقتصادي

ناهمخوانی قیمت های بازار با نرخ های اعلامی وزارت جهاد


بخشی از فروشندگان بازار کالای خود را به قیمتی که وزارت جهاد کشاورزی برای 79 قلم کالای اساسی اعلام کرده نمی فروشند، برای کنترل بازار 4 پیش نیاز اصلی وجود دارد و تنها نظارت و بازرسی کافی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، قیمت مصوب 79 قلم کالای اساسی توسط وزارت جهاد کشاورزی منتشر شده تا کسبه و بازار آنها را رعایت کنند و گرانفروشی اتفاق نیفتد، اما آنچه در عمل اتفاق افتاده، تنها بخش کوچکی از فروشندگان به این قیمت ها پای بندند و گرانفروشی در بازار ادامه دارد.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور هفته گذشته در ستاد تنظیم بازار تاکید کرد، وزارت جهاد کشاورزی با توجه به تفاوت قیمت های مصوب و نرخ بازار، قیمت های مصوب را اعلام کند و نظارت دقیق شود تا فروشندگان بازار هم این قیمت ها را رعایت کنند.

در پی این دستور، وزارت جهاد کشاورزی که پس از بازگشت دوباره قانون انتزاع مسئولیت کامل بازار را به عهده گرفته، شامگاه پنجشنبه فهرست 25 قلم کالای خوراکی را اعلام کرد.

در این فهرست از قیمت برنج ایرانی و گوشت خبری نبود و مورد پرسش بسیاری هم واقع شد.

فهرست دوم شب گذشته منتشر شد که قیمت 45 قلم کالای انواع روغن از مایع تا جامد و نیمه جامد و سرخ کردنی و بدون پالم و غیره نوشته شده است، قیمت ها هم متنوع است از 13 هزار تومان(810 گرم) تا 71550 تومان(4500 گرم) وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناهمخوانی قیمت های بازار با نرخ های اعلامی وزارت جهاد

ناهمخوانی قیمت های بازار با نرخ های اعلامی وزارت جهاد