مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-15فرهنگي

اهدای 100 هزار جلد کتاب بین جامعه ی هدف تا پایان امسال در ایلام


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: سال گذشته بیش از 60 هزار جلد کتاب در میان جوامع هدف توزیع شده و هدف گذاری ما تا پایان سال جاری، اهدای 100هزار جلد کتاب به علاقه مندان در مناطق محروم و کم برخوردار استان براساس ذائقه مخاطبان و به یاد و نام 3000 شهید ارزشمند استان است.

- عمران خودآموز در گفت وگو با ایسنا، به اهمیت هفته کتاب و کتابخوانی در کشور اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان ایلام با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در چند سال اخیر روندی رو به رشد داشته و اخیراً با افتتاح کتابخانه ی تخصصی فرهنگ، هنر و ارتباطات گامی مهم در این زمینه برداشته شده است.

وی گفت: استمرار فعالیت کتابسرا با رویکردی جدی، تخصصی و حرفه ای در حوزه ی توزیع هدفمند کتاب، خرید حداکثری کتاب از مؤلفان و ناشران بومی، برگزاری برنامه های مختلف در فضای مجازی با محوریت کتاب و کتابخوانی، برگزاری مستمر جایزه ی کتاب سال استان از سال 1395 تاکنون و.

زیرساخت های توسعه ی کتابخوانی در استان تقویت شده و تلاش داشته ایم با شناسایی نیازهای جوامع هدف یار مهربان به صورت حداکثری و گسترده و با سهولت در دسترس مخاطبان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 100 هزار جلد کتاب بین جامعه ی هدف تا پایان امسال در ایلام

اهدای 100 هزار جلد کتاب بین جامعه ی هدف تا پایان امسال در ایلام