مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-15ورزشي

آماده سازی پارک های تخصصی ورزش در زنجان آغاز شد


رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با بیان اینکه با توجه به آسیب هایی که اغلب شهروندان در استفاده نادرست از دستگاه های ورزشی در پارک ها می بینند، - گفت: پروژه ضبط کلیپ های آموزشی با موضوع استفاده صحیح دستگاه های ورزشی آغاز شده و در مرحله پایانی قرار دارد.

غلامرضا نظری شامگاه دیروز (23 آبان ماه) در کارگروه ورزشی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان که در محل کارخانه کبریت سابق زنجان برگزار شد، اظهار کرد: باید زیرساخت ها اصلاح شده و مردم به سمت ورزش هدایت شوند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های مقطعی و کوتاه مدت به صورت جشنواره ها، همایش ها و مسابقات که طی سنوات گذشته با همکاری هیئت های ورزشی انجام شده با استقبال خوبی روبه رو شد، گفت: نیاز است که کارهای ماندگار و اثرگذار را هدف قرار داده و از رویکرد مقطعی خارج شویم.

نظری به عملکردهای اساسی که در حوزه ورزش انجام شده و نمونه های آن در کشور کم است، اشاره کرد و گفت: آماده سازی پارک های تخصصی ورزش در استان آغاز شده است؛ در حال حاضر دو پارک لاله واقع در شهرک آزادگان و پارک علم و فناوری در حال آماده سازی هستند که پارک لاله، پارک تخصصی بدمینتون و پارک علم و فناوری به ورزش بسکتبال اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی پارک های تخصصی ورزش در زنجان آغاز شد

آماده سازی پارک های تخصصی ورزش در زنجان آغاز شد