مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-15حوادث

آفرودی های شاهرود به مفقودشدگان بیارجمند امدادرسانی می کنند


رییس هیئت اتومبیل رانی شاهرود، گفت:اعضای تیم های آفرود و هیئت اتومبیل رانی شهرستان برای امدادرسانی به مفقودشدگان کویر بیارجمند درمحل حاضر و نسبت به سوخت رسانی خودروهایشان اقدام کردند.

- ، با بیان اینکه گروهی از خودروهای آفرودی و اعضای هیئت اتومبیل رانی شهرستان شاهرود به بی ارجمند اعزام شدند تا بتوانند به خودروها گرفتار در مسیر کویر امداد رسانی کنند، بیان کرد: این کاروان با خود سوخت، آذوقه، آب و… را برای امداد رسانی به کویر نوردان گرفتار در منطقه بی ارجمند و زمان آباد همراه دارد.

وی با بیان اینکه گروهی که روز گذشته یافته شده اند، اسکان پیدا کرده و با کمک هیئت اتومبیل رانی و تیم های آفرودی سوخت مورد نیاز خودروی خود را دریافت خواهند کرد، افزود: عملیات رها سازی خودروهای گرفتار در کویر صورت خواهد گرفت.

رییس هیئت اتومبیل رانی شاهرود گفت: از تیم 30 نفره کویر نوردی 26 نفر یافت شدند که از سرنوشت چهار نفر دیگر که از این گروه جدا شده تا کمک بیاورند، خبری نیست.

علیداقی با بیان اینکه بالگرد در منطقه زمان آباد به دنبال این افراد است و فعلاً خبری از این افراد در دست نیست، تاکید کرد: دو نفر از 26 نفر امدادرسانی شده به شاهرود منتقل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفرودی های شاهرود به مفقودشدگان بیارجمند امدادرسانی می کنند

آفرودی های شاهرود به مفقودشدگان بیارجمند امدادرسانی می کنند