مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-15سياسي

کف و سقف قیمت بلیت کنسرت چقدر است؟


محسن رجب پور، مدیرعامل اتحادیه صنفی ناشران موسیقی، تهیه کننده و کنسرت گذار معتقد است پیشنهاد سالن داران در مورد تعیین یک چهارم عایدی کل ظرفیتی که روی سایت های فروش (بدون احتساب تعداد فروش) باز می شود، - جی پلاس ، قرار است برگزاری کنسرت در ایران پس از 21 ماه تعطیلی (از اسفند 1398 تا آبان 1400) در پی شیوع کرونا، مجددا از سر گرفته شود.

این خروجی جلسه روز دوشنبه، دهم آبان محمد اله یاری فومنی (سرپرست دفتر موسیقی) با مدیران یا نمایندگان تالار وزارت کشور، سالن همایش ایرانیان، تالار هتل اسپیناس، سالن همایش های برج میلاد، بنیاد رودکی و تالار وحدت، سالن برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران و نماینده ارشاد استان تهران و همچنین تهیه کنندگان و کنسرت گذاران بود ولی امیدِ از سرگیری برگزاری کنسرت ها در ایران از آذر 1400 همچنان با اما و اگرهایی همراه است و سوالاتی هست که پاسخ مشخصی برای شان در دست نیست.

از جمله این که با توجه به مجازبودن تهیه کنندگان و کنسرت گذاران به استفاده از تنها 50 درصد ظرفیت سالن به عنوان یکی از شروط برگزاری کنسرت در دوران شیوع کرونا، اجاره بهای درخواستی سالن داران چه قدر خواهد بود و چگونه محاسبه خواهد شد؟ همچنین افزایش تورم از یک سو و کاهش قدرت خرید مردم از سوی دیگر، چه تاثیری بر کف و سقف قیمت بلیت کنسرت خواهد گذاشت؟ در این میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کف و سقف قیمت بلیت کنسرت چقدر است؟

کف و سقف قیمت بلیت کنسرت چقدر است؟