مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-15سياسي

تعلل در امضا لایحه بودجه شهرداری گلستان توسط شورای شهر


عمر مدیریت شهردار جدید شهر گلستان هنوز به یک ماه نرسیده که علائم محسوسی از شیطنت و چوب لای چرخ گذاشتن ها دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی گوید: حدود یک ماه پیش اصلاح بودجه شهرداری گلستان با هدف روشن شدن موتور عمرانی شهر به تصویب اعضا و کمیته انطباق رسیده است؛ با این وجود رییس شورا همچنان از امضا و ابلاغ دفترچه بودجه به شهرداری خودداری می کند.

نادر سازور با اشاره به اینکه رییس شورا با این اقدام خود تمام برنامه های عمرانی را قفل کرده است و هر چقدر به او التماس می کنیم باز هم از امضا و ابلاغ دفترچه اصلاح بودجه خودداری می کند، افزود: ما نمی دانیم چه خطایی کرده ایم که این آقا رییس شده است.

وی اضافه کرد: به خاطر نزدیک شدن به فصل زمستان، اکنون برای کارهای عمرانی حتی یک روز هم باارزش است، با علم به این موضوع باز هم آقای عباسی از امضا و ابلاغ دفترچه اصلاح بودجه سر باز می زند.

مرور شعارهای انتخاباتی این رییس تازه از راه رسیده و زیر نظر داشتن رفتارهای او در همین چند ماه کوتاه از عمر شورا، این ذهنیت را ایجاد می کند که آقای عباسی برنامه ای بلندپروازانه دارد، که برای اجرای آن احتمالاً یک سرسپرده بله قربان گو در رأس شهرداری می خواهد، به همین خاطر تلاش می کند تا با جنگیدن و جنگ افروزی به هر شکلی حذف مدیریت شهری کلید بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل در امضا لایحه بودجه شهرداری گلستان توسط شورای شهر

تعلل در امضا لایحه بودجه شهرداری گلستان توسط شورای شهر