مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-15اجتماعي

واکسیناسیون دانش آموزان گچساران با جدیت بیشتر انجام شود


واکسناسیون دانش آموزان این شهرستان با جدیت بیشتر پیگیری و انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران علیرضا اتابک درجلسه ستادکرونا این شهرستان اظهار کرد:از همه کسانی که در این مدت به مقابله با کرونا پرداختند به نوبه خودم قدردانی و تشکر می کنم و خوشحال هستیم وقتی شاهد کاهش عدد و ارقام کرونا در شهرستان را هستیم اما شهروندان باید همچنان پروتکل ها را رعایت کنند.

وی بیان کرد:بحث حضور فیزیکی دانش آموزان درمدارس بسیار مورد توجه است،هرچند 16دانش آموز درقرنطینه خانگی قراردارندکه باید برای بازگشایی مدارس نیز برنامه ریزی بهتری داشته  و واکسیناسیون دانش آموزان نیز با جدیت هرچه تمام تر نیز دنبال و پیگیری شود.

فرماندار گچساران تصریح کرد:با این وجود نیز رسالت آموزش و پرورش دربحث مقابله با کرونا سنگین بوده و باید با همکاری شبکه بهداشت اقداماتی انجام شود، که موج کرونای جدیدی به نام کرونای دانش اموزان شکل نگیرد.

اتابک عنوان کرد:بنابراین می طلبد که درخصوص بازگشایی مدارس برنامه ریزی مطلوبی داشته باشیم،اگرچه تاکید بیشتر بر رعایت اصول و شیوه نامه های بهداشتی است که آمارهای کرونا در این شرایط پایدار نیز رو به افزایش نگذارد و با توجه به حساسیت فصلی شاهد افزایش این بیماری درشهرستان نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دانش آموزان گچساران با جدیت بیشتر انجام شود

واکسیناسیون دانش آموزان گچساران با جدیت بیشتر انجام شود