مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-15بين الملل

همزمان با سفر پادشاه، معترضان تایلندی با درخواست اصلاحات مقابل سفارت آلمان جمع شدند


با توجه به اینکه پادشاه تایلند در حال حاضر در آلمان به سر می برد و تاریخ بازگشت به کشورش هنوز مشخص نیست، معترضان تایلندی که خواستار اصلاحات سلطنتی هستند به جای تجمع در مقابل کاخ پادشاهی، - با توجه به اینکه پادشاه تایلند در حال حاضر در آلمان به سر می برد و تاریخ بازگشت به کشورش هنوز مشخص نیست، معترضان تایلندی که خواستار اصلاحات سلطنتی هستند به جای تجمع در مقابل کاخ پادشاهی، مقابل سفارت آلمان در بانکوک تجمع کردند تا پیام خود را به گوش او برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری دویچه وله، معترضان روز یکشنبه به خیابان های بانکوک آمدند تا نارضایتی و خشم خود را نسبت به تلاش ها برای سرکوب این کمپین برای اصلاحات سلطنتی در تایلند ابراز کنند.

این معترضان در مسیر خود، به طرف سفارت آلمان در بانکوک رفتند تا پیامی را به گوش ماها واجیرالونگکورن پادشاه تایلند که مرتبا سفرهای لوکس و پرهزینه ای به آلمان دارد، برسانند.

اعتراضات روز یکشنبه به دنبال یکی از حکم های اخیر دادگاه قانون اساسی به وجود آمد؛ حکمی که در آن اعلام شد درخواست ها برای اصلاحات برابر با اقدام برای براندازی پادشاهی تایلند در نظر گرفته میشود.

با وجود ممنوعیت های سراسری مرتبط با پاندمی کرونا درخصوص گردهمایی ها، صدها تن از مردم تایلند روز یکشنبه به خیابان های اصلی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با سفر پادشاه، معترضان تایلندی با درخواست اصلاحات مقابل سفارت آلمان جمع شدند

همزمان با سفر پادشاه، معترضان تایلندی با درخواست اصلاحات مقابل سفارت آلمان جمع شدند