مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-15سياسي

مشکلات اهوازی ها در بارش ها بسیار کمتر از سال های گذشته خواهد بود


امیدواریم مشکلات مردم در شهر اهواز در زمان بارش ها بسیار کمتر از سال های گذشته باشد زیرا اقدامات برای حل مشکلات به صورت پیوسته در حال انجام است.

- ایسنا/خوزستان مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: امیدواریم مشکلات مردم در شهر اهواز در زمان بارش ها بسیار کمتر از سال های گذشته باشد زیرا اقدامات برای حل مشکلات به صورت پیوسته در حال انجام است.

سعید دشتی زاده در حاشیه عملیات رفع انسداد شبکه فاضلاب شهر اهواز که با مشارکت اکیپ های اعزامی از سوی شرکت آبفا کشور انجام شد، اظهار کرد: اکیپ هایی از استان های مختلف کشور برای کمک رسانی به بحث لایروبی شبکه فاضلاب شهر اهواز با هماهنگی شرکت مهندسی آبفا کشور به اهواز آمده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به حضور این اکیپ ها و همچنین تلاش شرکت آبفا اهواز امیدواریم مشکلات شهر اهواز در بحث بارندگی ها در مقایسه با سال های قبل کمتر شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه همکاری بسیار خوبی در این مدت با شهرداری اهواز داشته ایم، گفت: شهر اهواز فاقد شبکه دفع آب های سطحی است و از این رو بخشی از مشکلات بر گردن آبفا اهواز افتاده است اما خوشبختانه پس از سال ها، هماهنگی بسیار خوبی میان شهرداری اهواز و آبفا به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اهوازی ها در بارش ها بسیار کمتر از سال های گذشته خواهد بود

مشکلات اهوازی ها در بارش ها بسیار کمتر از سال های گذشته خواهد بود