مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-15ورزشي

درخواست کشورهای آسیایی برای تغییر زمان رقابتهای کشتی قهرمانی جهان


با توجه به همزمانی رقابت های کشتی قهرمانی جهان 2022 و بازی های آسیایی چین، کشورهای آسیایی خواستار تغییر زمان برگزاری رقابت های جهانی کشتی شدند.

- با توجه به همزمانی رقابت های کشتی قهرمانی جهان 2022 و بازی های آسیایی چین، کشورهای آسیایی خواستار تغییر زمان برگزاری رقابت های جهانی کشتی شدند.

محمدابراهیم امامی در گفتگو با ایسنا، دراین باره اظهار کرد: همزمانی دو رویداد بازیهای آسیایی و رقابتهای کشتی قهرمانی جهان اتفاق عجیبی است و بیش از 30 کشور آسیایی از جمله ایران در رایزنی با اتحادیه جهانی کشتی، خواستار تغییر زمان برگزاری رقابت های کشتی قهرمانی جهان 2022 در بلگراد پایتخت صربستان شدند.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: با توجه به اهمیت بازی های آسیایی و درخواست کشورهای آسیایی از اتحادیه جهانی کشتی، قرار است این موضوع در کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی مورد بررسی قرار گیرد و به احتمال فراوان اتحادیه جهانی تا پایان سال جاری میلادی، پاسخ خود را در اینباره اعلام خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتحادیه جهانی کشتی با این درخواست موافقت می کند یا خیر، گفت: نمی توان بطور دقیق پیش بینی کرد اما با توجه به تعداد کشورهای درخواست دهنده و اینکه برخی قدرت های کشتی جهان نیز در آسیا حضور دارند، این امیدواری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کشورهای آسیایی برای تغییر زمان رقابتهای کشتی قهرمانی جهان

درخواست کشورهای آسیایی برای تغییر زمان رقابتهای کشتی قهرمانی جهان