مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-15ورزشي

پاس بازنده سربلند در هفته نخست / ارائه یک بازی هجومی زیر فشار مشکلات گذشته


تیم پاس همدان در هفته نخست لیگ دسته دوم کشور، علیرغم ارائه یک بازی سراسر هجومی، در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، دوران بدنسازی خود را گذرانده و با انجام دیدارهای دوستانه آماده مسابقات بودند، پاسی ها تازه در به در به دنبال سرمربی بودند.

در نهایت در فاصله 20 روزه تا شروع مسابقات، قرعه سرمربی‎گری تیم به نام سیامک فراهانی خورده شد و از همان روز نخست خرید بازیکن در دستور کار قرار گرفت و این تیم بدون انجام بازی های دوستان سطح بالا و یک دوره بدنسازی مفید، از روز گذشت وارد مسابقات شد.

بدهی‎ گذشته کمر تیم را خُرد کرده است پاسی‎ها در حالی در شهر اصفهان اردو زده بودند که به دلیل بدهی‎های گذشته تیم، در چند ساعت به بازی مانده نمی‎دانستند که راهی ورزشگاه شوند یا نه! طبق دستورالعمل سازمان لیگ، تیم های بدهکار باید نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند و در غیر اینصورت مجوز بازی را دریافت نخواهند کرد و تیم همیشه بدهکار پاس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

محمد حسامی، سرپرست تیم و مدیر رسانه ای باشگاه تا چند ساعت به بازی در سازمان لیگ، پیگیر اخذ مجوز بازی و دریافت کارت بازیکنان بود که در نهایت با وساطت عباس صوفی رییس هیأت فوتبال استان، به صورت مشروط به پاس اجازه داده شد که تنها با حضور 16 بازیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاس بازنده سربلند در هفته نخست / ارائه یک بازی هجومی زیر فشار مشکلات گذشته

پاس بازنده سربلند در هفته نخست / ارائه یک بازی هجومی زیر فشار مشکلات گذشته