مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 08:402021-11-15سياسي

اعلام برنامه های هفته کتاب در شهرستان قیروکارزین


رییس اداره کتابخانه های عمومی قیروکارزین از توابع استان فارس، در حاشیه برنامه نمادین به صدا درآمدن زنگ مطالعه، برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان را تشریح کرد.

- کسری آبچر دوشنبه 24 آبان در حاشیه برنامه به صدادرآوردن زنگ مطالعه در یکی از مدارس شهرستان قیروکارزین گفت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آگاه سازی مردم از خدمات کتابخانه هاست، لذا این اداره نیز برنامه های متعدد و متنوعی را به همین مناسبت تدارک دیده است.

آبچر ادامه داد: برنامه های فرهنگی هفته کتاب به صورت حضوری و با بهره گیری از فضای مجازی برای مشارکت بیشتر علاقمندان در سطح کتابخانه های عمومی شهرستان قیروکارزین اجرا خواهد شد که مهمترین آنها شعرخوانی و حافظ خوانی، زنگ مطالعه، نقد و بررسی کتاب، جمع خوانی کتاب، تور کتابخانه گردی مدارس و .

است.

او اجرای طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی به مناسبت فرارسیدن بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار را یادآور و متذکر شد: با توجه به تعطیلی چند ماه اخیر کتابخانه ها و غیر فعال شدن عضوگیری، این روزها زمان مغتنمی برای تمدید عضویت یا ثبت نام در کتابخانه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته کتاب در شهرستان قیروکارزین

اعلام برنامه های هفته کتاب در شهرستان قیروکارزین