مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-15اقتصادي

صنایع تبدیلی و تکمیلی فریمان در انتظار وام کم بهره


صنایع تبدیلی و تکمیلی شهرستان نیازمند وام های کم بهره برای تکمیل واحدهای تولیدی هستند.

- علی کاظمی فریمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش صنایع تبدیلی و تکمیلی در کامل کردن زنجیره های تولید محصولات کشاورزی، اظهار کرد: 47 واحد صنایع تبدیلی تکمیلی در این شهرستان برای بالغ بر 700 نفر اشتغال ایجاد کردند.

وی افزود: واحدهای صنایع تبدیلی این شهرستان بیشتر در زمینه بسته بندی محصولات کشاورزی، صنایع لبنی، فرآوری گیاهان دارویی و کارخانه های خوراک دام فعالیت می کنند که در دو شهرک صنعتی کاویان و مهتاب فریمان مستقر هستند.

مدیر جهاد کشاورزی فریمان خاطرنشان کرد: در سال 1399، 18 پروانه تأسیس برای احداث واحدهای صنایع در فریمان صادر شده است که بیشتر آنها به دلیل عدم تأمین هزینه های سرمایه ثابت که شامل هزینه های احداث می شود، در وضعیت راکد قرار دارند و در انتظار دریافت تسهیلات هستند.

وی با تأکید بر این که شهرستان فریمان با دارا بودن 15 واحد لبنی و چهار واحد کارخانه خوراک دام، از نظر احداث واحدهای لبنی و خوراک دام اشباع شده است، تصریح کرد: بیشتر واحدهای احداث شده، لبنی و واحدهای بسته بندی هستند که با توجه به کشت زعفران، نیازمند سرمایه گذاری برای واحدهای بسته بندی زعفران در این شهرستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع تبدیلی و تکمیلی فریمان در انتظار وام کم بهره

صنایع تبدیلی و تکمیلی فریمان در انتظار وام کم بهره