مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-15سياسي

نقص قوانین در حوزه فضای مجازی غیرقابل انکار است


هیچ کس نمی تواند نقص قوانین در حوزه فضای مجازی را انکار کند با این حال باید با دست بسته در این طوفان نقش آفرین باشیم و از وقوع جرم جلوگیری کنیم.

- محمد قاسمی در اولین نشست کارگروه پیشگیری از جرایم فضای مجازی که صبح دوشنبه در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد اظهار کرد: در سال های اخیر مدیران اجرایی و اصحاب رسانه اذعان دارند که رویکرد دستگاه قضا مردم محور شده و دستگاه از مردم برای عملیاتی کردن برنامه های خود استمداد می طلبد چرا که این موضوع یک امر اصیل و بدیهی است، انقلاب با حضور مردم شکل گرفته است و تداوم آن نیز در گرو حضور مردم است.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین اذعان کرد: پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی با یک نشست صورت نمی گیرد و این اقدام به نوعی شروع کاری است که به کمک هم انجام می شود و لازم است برای پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی از زبان فضای مجازی استفاده کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی مطرح کرد: بخشی از پیشگیری به تعریف عقوبت برای جرم برمی گردد درحالی که در موضوع فضای مجازی با نواقص قابل توجه قوانین روبه رو هستیم درحالی که در این فضا جرایم هرروز با اشکال جدیدی اتفاق می افتد و زوایای زیادی را تحت تأثیر قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص قوانین در حوزه فضای مجازی غیرقابل انکار است

نقص قوانین در حوزه فضای مجازی غیرقابل انکار است