مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-15سياسي

نقش نماز و ارتباط با خدا بر روح و روان انسان غیر قابل انکار است


رییس تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نماز و ارتباط با خدا بر روح و روان انسان نقش مهمی دارند، گفت: تقویت ارتباط با خدا از بیماری های روحی جلوگیری می کند.

- ، اظهار کرد: یکی از ابعاد نماز که امروزه مورد توجه دانشمندان اسلامی و غیراسلامی قرار گرفته، تأثیرات معنوی آن بر روح و روان انسان است.

وی با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از دانشمندان علوم روانی و روان پزشکان بر تأثیرات معنوی نماز تأکید دارند، افزود: دعا و برپا داشتن نماز و اعتقاد محکم به خداوند و دین، نگرانی، یاس، تشویش و ترس را که موجب بسیاری از بیماری های روحی است را برطرف می کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه نماز در تقویت روحیه انسان به هنگام بروز مشکلات و گرفتاری ها نقش بسیاری دارد، افزود: چه علمی بهتر از نماز و پیوند با خدایی که فرمانش در تمام جهان هستی نافذ بوده و همه چیز در برابر اراده او سهل و آسان است.

حجت الاسلام ابراهیم زاده با اشاره به اینکه ایمان به خدا و راز و نیاز با او به انسان امید و توان می دهد، بیان کرد: اگر این ارتباط با آن منبع عظمت و رحمت قطع شود احساس دل تنگی و نگرانی در او ایجاد شده و به بیماری هایی روانی گرفتار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش نماز و ارتباط با خدا بر روح و روان انسان غیر قابل انکار است

نقش نماز و ارتباط با خدا بر روح و روان انسان غیر قابل انکار است