مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-15بين الملل

اعمال محدودیت برای شهروندان واکسینه نشده در اروپا


بیشترین شمار تلفات ناشی از کرونا در روسیه ثبت شده که در هفته های اخیر رکوردشکن بوده و پس از آن کشورهای اوکراین و رومانی قرار دارند.

- مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های اروپا در روزهای اخیر هشدار داد که وضعیت همه گیری کرونا در اتحادیه اروپا همچنان رو به وخامت است و این وضعیت در 10 کشور بسیار نگران کننده و در 10 کشور دیگر نگران کننده عنوان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این میان بنابر تازه ترین اطلاعات آماری سه کشور اروپایی آلمان، لهستان و جمهوری چک بیشترین افزایش موارد ابتلا به کووید-19 و مرگ و میر ناشی از آن در این قاره را به خود اختصاص داده در حالیکه روسیه نیز رکورد روزانه مرگ و میر بر اثر کروناویروس را شکسته است.

مرکز کنترل بیماری های اروپا که مقر آن در استکهلم است در آخرین ارزیابی خود از خطرات کرونا نتیجه گیری کرد که وضعیت اپیدمیولوژیک کرونا در اتحادیه اروپا در حال حاضر افزایش سریع و قابل توجه موارد ابتلا را نشان می دهد و هرچند نرخ مرگ و میر کرونا اکنون پایین است اما این نرخ نیز به آرامی در حال افزایش است.

بر اساس داده های پایگاه اطلاع رسانی ورلداُمتر ، قاره اروپا با افزایش هفت درصدی آمار مرگ و میر و رشد 13 درصدی موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 روبرو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت برای شهروندان واکسینه نشده در اروپا

اعمال محدودیت برای شهروندان واکسینه نشده در اروپا