مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-15سياسي

گرزین: دشمن با القائات فکری رسانه ای جوانان را در فرزندآوری بی انگیزه می کند


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمن تلاش دارد با القائات فکری رسانه ای و جنگ شناختی جوانان را در فرزندآوری بی انگیزه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین پیش از ظهر امروز در گردهمایی آموزش بررسی روش های تاثیرگذار تربیتی در اظهار کرد: مهمترین مسئله در هر جامعه که غیرقابل انکار بوده تربیت و خانواده است.

* دشمن انگشت توطئه و دشمنی خود را بر روی خانواده و تربیت فرزندان گذاشته است وی با اشاره به اینکه دشمن انگشت توطئه و دشمنی خود را بر روی خانواده و تربیت فرزندان گذاشته است، تصریح کرد: آینده موفق هر کشور در گرو تربیت خوب فرزندان بوده و خانواده در این تربیت نقش اساسی دارند، به همین جهت دشمن انگشت دشمنی و توطئه خود را بر روی خانواده و تربیت فرزندان گذاشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: شناخت دشمن مهمترین و نخستین مرحله بوده و باید بعد از شناخت وی گام های دشمن را در دشمنی های او بشناسیم تا بتوانیم در مقابل دشمنی های دشمنان رفتار مناسبی بروز دهیم.

وی ادامه داد: دشمن با توجیهات بسیار ساده و به ظاهر عاقلانه تلاش دارد تا خانواده و جوانان ایرانی را بدون نیاز به برگشت از اعتقادات دینی آنها از نقطه اصلی هدف دور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرزین: دشمن با القائات فکری رسانه ای جوانان را در فرزندآوری بی انگیزه می کند

گرزین: دشمن با القائات فکری رسانه ای جوانان را در فرزندآوری بی انگیزه می کند