مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-15سياسي

پارک علوم و فناوری های نرم، تخصصی ترین پارک در اقتصاد فرهنگی است


مدیر پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، این پارک را تخصصی ترین پارک در عرصه اقتصاد فرهنگی دانست و به تشریح اهداف و چگونگی فعالیت آن پرداخت.

- ایسنا/فارس مدیر پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، این پارک را تخصصی ترین پارک در عرصه اقتصاد فرهنگی دانست و به تشریح اهداف و چگونگی فعالیت آن پرداخت.

جواد جوکار در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس در سال 99 به عنوان اولین و تخصصی ترین پارک در اقتصاد فرهنگ، محیطی مناسب برای استقرار، رشد، توسعه و شکوفایی مؤسسات و شرکت ها پا به عرصه وجود گذاشت.

او افزود: شرکت های فناور مستقر در آن در تعامل سازنده با دانشگاه ها و سایر مؤسسات پژوهشی و فناوری به فعالیت های فناورانه در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری می پردازند.

مدیر پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس بهره‏ گیری از پتانسیل‏ های بالای حوزه فرهنگ، هنر و فناوری‏ های نوین، تقویت خوش بینی و استقلال فرهنگی با رویکرد انقلابی در بین جامعه به ویژه جوانان، همگرایی موضوعات مختلف حوزه علوم انسانی در راستای ارزش ‏آفرینی، تولیدات فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علوم و فناوری های نرم، تخصصی ترین پارک در اقتصاد فرهنگی است

پارک علوم و فناوری های نرم، تخصصی ترین پارک در اقتصاد فرهنگی است