مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-15سياسي

مراسم تشییع پنج نفر از پاسداران بیجار ظهر امروز برگزار می شود


مراسم تشییع و تدفین پنج نفر از پاسداران هوافضای استان کردستان ظهر امروز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر ورمقانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت عروج شهادت گونه پنج تن از پاسداران هوا فضای استان کردستان به مردم بیجار و به ویژه خانواده های این عزیزان، اظهار داشت: از ساعت 13 امروز در میدان آیت الله شیخ فاضل گروسی مراسم وداع و بدرقه پیکرهای جان باختگان برگزار می شود.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم ولایتمدار بیجار گروس جهت شرکت در این مراسم، افزود: بعد از اقامه نماز، پیکرهای جان باختگان بر روی دستان مردم ولایتمدار گروس تا مزار مطهر شهدا تشییع می شود.

گفتنی است در سانحه روز گذشته محور بیجار - دیواندره پنج تن از پاسداران هوا فضای استان کردستان که عازم محل خدمت بودند جان خود را از دست دادند و به لقاء الله پیوستند.

در این سانحه تصادف پاسدار آرش زاع، پاسدار علی اصغر دولت پور، پاسدار مصطفی حاج میر، پاسدار رحیم ترکمندی و پاسدار محسن زینتی فر حضور داشتند.

به گفته سرهنگ عیسی گوهری رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان، طبق نظر کارشناسان و با توجه به بررسی های به عمل آمده تجاوز به چپ راننده کامیون موجب عروج شهادت گونه 5 تن از پاسداران هوا فضای استان کردستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تشییع پنج نفر از پاسداران بیجار ظهر امروز برگزار می شود

مراسم تشییع پنج نفر از پاسداران بیجار ظهر امروز برگزار می شود