مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-15ورزشي

کرسی های بین المللی را حفظ می کنیم/ اعزام بهترین تیمها به مسابقات


رییس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی گفت: تلاش خواهیم کرد ضمن ارتقا کرسی های بین المللی، جایگاه های قبلی را در این عرصه حفظ کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیان کرد: در دوران کرونا فدراسیون منفعل نبود و ارتباطش را با مربیان و ورزشکاران قطع نکرد؛ ما چندین دوره پویش ورزش در منزل داشتیم، همچنین پویش ورزشهای رزمی برای توان یابان در منزل را برگزار کردیم که با استقبال گسترده ای روبه رو شد.

بلافاصله بعد از فروکش کردن کرونا، داوران کیک بوکسینگ کشور، گرد هم جمع شدند و قوانین این رشته یکسان سازی و مدون شد.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی گفت: بعد از یکسان سازی قوانین داوری کیک بوکسینگ، قرار است رقابت های قهرمانی کشور این رشته را در آذرماه به میزبانی استان خوزستان برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که باتوجه به محدودیت های مالی، فعالیت رشته های تحت پوشش فدراسیون چطور تداوم بخشیده شد، اضافه کرد: فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی 128 رشته رزمی بسیار بزرگ و قدرتمند را تحت پوشش خود قرار داده است، به همین دلیل کار بسیار زیادی داریم و در این راه روسای هیئت ها همیشه همراه ما بوده اند.

یکی از مشکلات و موانع فدراسیون، کمبود بودجه و مشکلات مالی است که ما معمولا شرمنده روسای رشته ها، ورزشکاران، مربیان و روسای هیئت ها هستیم اما خداروشکر تا الان خوب پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی های بین المللی را حفظ می کنیم/ اعزام بهترین تیمها به مسابقات

کرسی های بین المللی را حفظ می کنیم/ اعزام بهترین تیمها به مسابقات