مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-15فرهنگي

مسئولان به «سیاه بازی» علاقه ای ندارند/ همه «خانه» دارند الا ما!


جواد انصافی از هنرمندان نمایش های آیینی و سنتی معتقد است مسئولان فرهنگی علاقه مند به نمایش های ایرانی از جمله سیاه بازی نیستند به همین خاطر این نمایش ها خانه و مکانی ثابت برای اجرا ندارند.

- جواد انصافی بازیگر و کارگردان نمایش های آیینی و سنتی که قصد دارد با نمایش عروس فراری در بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی حضور پیدا کند، درباره این اثر نمایشی به این امر میسر نشد و قرار است اسفند سال جاری این اثر را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا کنیم.

انصافی ادامه داد: همچنین این روزها مشغول ایفای نقش در نمایش رخشورشاه به کارگردانی علی یدالهی هستم که در تالار محراب اجرا می شود.

این هنرمند با سابقه تئاتر درباره جایگاه نمایش های آیینی و سنتی در سیاستگذاری مدیران و مسئولان فرهنگی، تصریح کرد: معتقدم مسئولان موافق نمایش های آیینی و سنتی از جمله سیاه بازی و همچنین موافق برگزاری جشنواره نمایش های آیینی و سنتی نیستند زیرا این جشنواره قبلاً به صورت همه ساله برگزار می شد ولی برگزاری آن را به صورت دوسالانه تغییر دادند.

همچنین جوایز جشنواره حذف و کمک هزینه گروه ها نصف شد و به نظر من این یکی از دلایل واضح و روشن درباره اهمیت نداشتن نمایش های آیینی و سنتی نزد مسئولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به «سیاه بازی» علاقه ای ندارند/ همه «خانه» دارند الا ما!

مسئولان به «سیاه بازی» علاقه ای ندارند/ همه «خانه» دارند الا ما!