مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-15پزشكي

همدلی مردم فارس با مجموعه سلامت مثال زدنی است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همدلی مردم فارس با مجموعه سلامت در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مهار کروناویروس از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، - مثال زدنی است.

دکتر سید وحید حسینی دوشنبه 24 آبان در نخستین روز حضور خود در نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علپم پزشکی شیراز که همزمان با چهارصد و چهل و پنجمین نشست این ستاد بود، تشکیل روزانه این ستاد و تداوم اقدامات مقابله با کرونا با هدف تامین سلامت مردم را در مدیریت این بحران بسیار تاثیرگذار خواند.

او با قدردانی از جدیت، نیت نیک و پیگیری های سازنده دکتر مهرزاد لطفی، رییس پیشین دانشگاه در مدیریت قوی بحران کروناویروس و پیشبرد اهداف دانشگاه، عنوان کرد: تلاش ها و پیگیری های انجام شده موجب شد تا اغلب شاخص های فارس در این بحران، در رتبه نخست کشور قرار بگیرد.

حسینی همچنین با قدردانی از اعضای ستاد مدیریت کووید 19 در دانشگاه، افزود: منظم ترین نشست های مربوط به مدیریت کرونا در کشور که از ابتدا تاکنون به صورت مداوم برگزار شده، مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شیراز است و اعضای این ستاد با پیگیری مستمر داده های کرونا در سطح استان به صورت روزانه از آغاز صبح، ایثارگرانه در حال خدمت رسانی و تامین سلامت مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی مردم فارس با مجموعه سلامت مثال زدنی است

همدلی مردم فارس با مجموعه سلامت مثال زدنی است