مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-15اقتصادي

مسئولان اصناف بدون تزریق واکسن حق فعالیت ندارند


فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه هیچ واحد صنفی بدن واکسیناسیون اجازه فعالیت نخواهد داشت، گفت: از روز چهارشنبه واحد صنفی که واکسیناسیون انجام نداده باشد اجازه فعالیت نخواهد داشت و تمامی واحدهای صنفی باید کارت واکسن ارائه کنند.

- مجید بیکی، امروز دوشنبه 24 آبان در ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: مصوبات ستاد کرونا بر دو بخش واکسیناسیون و بازگشایی مدارس است که مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار نهبندان با بیان اینکه آمار واکسیناسیون شهرستان علی رغم وجود 10 مرکز واکسیناسیون در مرکز شهری و روستایی هنوز به عدد قابل قبول نرسیده است، افزود: تکلیف دستگاه ها این است که واکسیناسیون کرونا در شهرستان به 80 درصد جمعیت شهرستان برسد.

وی بیان کرد: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان باید تمهیدات لازم برای واکسینه کردن دانش آموزان را بیندیشد، دانش آموزان 12 تا 17 سالی که هنوز واکسینه نشده اند باید بررسی و اقناع سازی شوند.

بیکی با بیان اینکه واکسیناسیون تاثیر جدی در کاهش مرگ و میرهای ناشی از کرونا داشته که مورد توجه سازمان های بین المللی بهداشت هم قرار گرفته است، گفت: واکسیناسیون باید به صورت یک الزام مورد توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان اصناف بدون تزریق واکسن حق فعالیت ندارند

مسئولان اصناف بدون تزریق واکسن حق فعالیت ندارند