مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-15بين الملل

واکنش رییس فراکسیون «الإصلاح» اردن به اظهارات جنجالی عضو کنست


رییس فراکسیون «الإصلاح» در پارلمان اردن به اظهارات عضو کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی که اردن را کشور فلسطین خوانده بود، واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صالح العرموطی رییس فراکسیون الإصلاح در مجلس نمایندگان (پارلمان) اردن از اظهارات ایلی کوهن عضو کنست از حزب لیکود بشدت انتقاد کرد.

کوهن روز گذشته در جلسه کنست گفته بود که کابینه بنت و لاپید، منصور عباس فرستاده خود را برای دیدار با شاه اردن و گفت وگو درباره کشور فلسطین به اردن اعزام می کند، می خواهم بار دیگر به شما و اردنی ها بگویم که اردن همان کشور فلسطین است .

العرموطی در واکنش به این اظهارات گفت: این سخنان خطرناک است و موجودیت کشور اردن را نشانه رفته است ما از دولت اردن می خواهیم به این اظهارات واکنش نشان داده و روابط با دشمن صهیونیستی را قطع کند .

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، العرموطی افزود که ملت فلسطین هرگز جز فلسطین هیچ کشوری را نمی پذیرد و این پیامی به دولت اردن و سطح سیاسی آن است که با دشمن صهیونیستی ارتباط دارند، است تا این سخنان را رصد کرده و به آن پاسخ قاطع دهد.

وی تصریح کرد که ما برای پاسخ به این اظهارات که فاقد ابتدایی ترین امور دیپلماتیک است، تلاش می کنیم و از دولت می خواهیم که شکواییه رسمی به یک مرجع بین المللی یا شورای امنیت ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس فراکسیون «الإصلاح» اردن به اظهارات جنجالی عضو کنست

واکنش رییس فراکسیون «الإصلاح» اردن به اظهارات جنجالی عضو کنست