مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-15فرهنگي

صحبت های جدید فرهادی درباره شکل گیری داستان «قهرمان»


ایده اصلی فیلم «قهرمان» که موفق به کسب جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن شد، نخستین بار زمانی که یک دانشجو بود به ذهنش خطور کرده و ریشه در تماشای یک نمایش انگلیسی دارد.

- ایده اصلی فیلم قهرمان که موفق به کسب جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن شد، نخستین بار زمانی که یک دانشجو بود به ذهنش خطور کرده و ریشه در تماشای یک نمایش انگلیسی دارد.

اصغر فرهادی در جریان رویداد سالانه رقبای فصل جوایز سینمایی در لس آنجلس گفت که فیلم قهرمان حاصل فرآیندهای طولانی و غیرمنتظره ایده پردازی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر فرهادی در جریان رویداد رقبای فصل جوایز سینمایی در لس انجلس که از سوی نشریه ددلاین برگزار می شود، عنوان کرد که یک فرآینده طولانی مدت ذهنی و پس از آن مجموعه ای از تمرین ها در دنیای واقعی، شکل دهنده فیلم تحسین شده قهرمان بوده است.

فرهادی که از طریق مترجم در این رویداد صحبت می کرد گفت: ایده اصلی فیلم قهرمان که موفق به کسب جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن شد، نخستین بار زمانی که یک دانشجو بود به ذهنش خطور کرده و ریشه در تماشای یک نمایش انگلیسی دارد که توسط دیگر دانشجویان اجرا شد و موجب شد علاقه مند به داستان هایی درباره افرادی شود که با بازگرداندن چیزهای گمشده و جستجو برای پیدا کردن صاحب آنها، مورد تحسین قرار می گیرند وتبدیل به قهرمانان محلی می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های جدید فرهادی درباره شکل گیری داستان «قهرمان»

صحبت های جدید فرهادی درباره شکل گیری داستان «قهرمان»