مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-15پزشكي

بدن خود را با مصرف میوه و سبزی بیمه کنید


کارشناس بهبود تغذیه و رژیم درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: مصرف روزانه میوه و سبزی به خاطر دارا بودن مواد مغذی گوناگون از جمله ویتامین های A، - ایسنا/بوشهر کارشناس بهبود تغذیه و رژیم درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: مصرف روزانه میوه و سبزی به خاطر دارا بودن مواد مغذی گوناگون از جمله ویتامین های A، C، B، املاح معدنی آهن، منیزم، پتاسیم و مواد آنتی اکسیدانی همچون فلاونویید و کارتنویید می تواند ما را در برابر بیماری های زیادی به خصوص کرونا بیمه کند.

روح الله علیزاده در کارگاه آموزشی با موضوع بهبود تغذیه و ایجاد باغچه های سلامت اظهار کرد: در واقع مصرف سبزیجات رنگارنگ به دلیل املاح معدنی و ویتامین های مختلف می توانند بروز بیماری های غیر واگیر مثل بیماری های قلبی، فشارخون، دیابت، سرطان به خصوص سرطان های دستگاه گوارش و چاقی را در افراد کاهش دهند.

وی تصریح کرد: همچنین مصرف میوه و سبزی می تواند از افزایش وزن و چاقی که احتمال ابتلا به کرونا را در فرد افزایش می دهد جلوگیری کند.

چاقی خود یک عامل خطر مهم ابتلا به کرونا محسوب می شود.

مرگ ومیر ناشی از کووید 19 در افراد چاق بیشتر است.

کارشناس بهبود تغذیه و رژیم درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان با اشاره به نقش میوه و سبزی های رنگارنگ اکسیر طبیعی تقویت سیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدن خود را با مصرف میوه و سبزی بیمه کنید

بدن خود را با مصرف میوه و سبزی بیمه کنید