مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-15سياسي

دبیرکل حزب موتلفه: توفیقات دولت در حل مشکلات کشور قابل تقدیر است


موفقیت دولت در حل مشکل اساسی کرونا، گسترش ارتباطات منطقه ای و بین المللی و نیز اعلام صریح و شفاف سیاست خارجی ستودنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت با اشاره به اینکه تلاش دولت برای حل مشکلات کشور و مردم بر همگان آشکار است اظهار داشت: موفقیت دولت در حل مشکل اساسی کرونا، گسترش ارتباطات منطقه ای و بین المللی و نیز اعلام صریح و شفاف سیاست خارجی ستودنی است.

وی در ادامه با اشاره به 4 پرسش کلیدی رییس جمهور از اقتصاددانان گفت: کلید اصلی پاسخ به این پرسش ها، حفظ ارزش پول ملی است.

بادامچیان افزود: دولت سیزدهم می تواند با استفاده از تجربه آموخته های اقتصاد و بها دادن به مردم، مشکلات فعلی را حل کند و با تحول در بودجه نویسی، بودجه 1401 را ابزار تعادل اقتصادی قرار دهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اگر روال بودجه به سبک 40 ساله قبلی باشد تنگناها باقی می ماند و پول پاشی به سفره مردم دردی را دوا نمی کند.

وی تاکید کرد: یارانه مسکّن هستند و چاره اقتصاد کشور در راهبردهای را محکوم کرد و گفت دولت فعلی افغانستان باید هرچه سریع تر امنیت اهل قبله و نمازگزاران در مساجد را حفظ نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل حزب موتلفه: توفیقات دولت در حل مشکلات کشور قابل تقدیر است

دبیرکل حزب موتلفه: توفیقات دولت در حل مشکلات کشور قابل تقدیر است