مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-15اقتصادي

پتانسیل بالای خراسان شمالی در بخش کشاورزی برای مراوده با قزاقستان


اقتصاد کشور قزاقستان به کشاورزی متکی است و استان خراسان شمالی نیز از پتانسیل ها و توانمندی های بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار است که می تواند سبب ایجاد مراودات شود.

- ایسنا/خراسان شمالی سفیر ایران در قزاقستان گفت: اقتصاد کشور قزاقستان به کشاورزی متکی است و استان خراسان شمالی نیز از پتانسیل ها و توانمندی های بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار است که می تواند سبب ایجاد مراودات شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی، مجید صمد زاده صابر، طی ارتباط تلفنی با رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی که در مرکز مبادلات تجاری و توسعه فناوری ایران و قزاقستان در شهر آلماتی انجام شد، گفت: شهر آلماتی از موقعیت ویژه شهری در کشور قزاقستان برخوردار است و یکی از شهرهای پرجمعیت کشور قزاقستان است.

وی افزود: شهر آلماتی ازموقعیت اقتصادی بالقوه ای در کشور قزاقستان برخوردار است.

وی بر معرفی کالاها و محصولات و شناخت محصولات مورد نیاز بازار طرفین تاکید کرد و افزود: در صورت نیاز تجار آلماتی از سرمایه گذاری مشترک و واردات محصولات استقبال خواهند کرد.

خراسان شمالی از ظرفیت های بالایی در مبادلات تجاری با کشور قزاقستان برخوردار است رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی نیز در ادامه با اشاره به پتانسیل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل بالای خراسان شمالی در بخش کشاورزی برای مراوده با قزاقستان

پتانسیل بالای خراسان شمالی در بخش کشاورزی برای مراوده با قزاقستان