مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-15اقتصادي

4 کالایی که بیشترین افزایش قیمت را داشتند


نتایج یک گزارش نشان می دهد که قیمت چهار قلم کالای خوراکی در مهر ماه امسال نسبت به ماه قبل 10 درصد رشد داشته و بیشترین افزایش قیمتها مربوط به تخم مرغ، - رب گوجه فرنگی، موز و گوجه فرنگی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحقق توسعه پایدار مستلزم ایجاد رفاه، معیشت، ریشه کنی فقر و برخورداری همگان از زندگی مطلوب است و استراتژی توسعه نه تنها مستلزم تسریع رشد اقتصادی است، بلکه مستلزم آن است که سطح زندگی گروههای بسیار وسیع جمعیت که عمدتا در جریان رشد اقتصادی ثابت مانده است، بهبود یابد.

تامین غذا و خوراکی همواره یکی از نیازهای اولیه بشربوده است؛ شاید افزایش قیمت بسیاری از کالاها مانند طلا، سکه، ارز، خودرو و حتی مسکن، مردم را مجبور به خروج از بازار و نادیده گرفتن تقاضا کند اما در بازار مواد غذایی هر چقدر هم که قیمتها افزایش یابد، باز تقاضا وجود دارد چون معیشت و زندگی و حیات انسانها به این کالاها وابسته است؛ از این رو کوچکترین افزایش قیمت در بازار مصرفی مواد غذایی بلافاصله در زندگی اقشار مختلف جامعه تاثیر می گذارد و شهروندان پیش از هر بازاری تغییرات این بازار را لمس می کنند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای وظایف ذاتی خود مبنی بر برقراری و توسعه رفاه در سطح جامعه و با ورود به بحث پرداخت یارانه نقدی و تعیین و توزیع بسته های حمایتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کالایی که بیشترین افزایش قیمت را داشتند

4 کالایی که بیشترین افزایش قیمت را داشتند