مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-15ورزشي

مدرسه قایقرانی در اردبیل راه اندازی می شود


رییس هیئت قایقرانی استان اردبیل گفت: با همکاری شهرداری اردبیل قرار است مدرسه قایقرانی در مجموعه شورابیل اردبیل راه اندازی شود.

- علی قاطع 24 آبان در نشست با شهردار اردبیل اظهار کرد: در قالب تفاهمنامه امضا شده بین فدراسیون قایقرانی و شهرداری اردبیل قرار است اسکله قایقرانی در شورابیل راه اندازی شده تا علاقه مندان از فضای شورابیل در توسعه ورزش قایقرانی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در کنار آماده سازی اسکله، با همکاری شهرداری اردبیل مدرسه قایقرانی نیز با هدف استعدادیابی و شناسایی توانمندی علاقه مندان در این رشته دایر خواهد شد تا به صورت عملی و تئوری کلاس ها در جهت آموزش نوجوانان و جوانان برگزار شود.

رییس هیئت قایقرانی استان اردبیل ضرورت آماده سازی رودخانه بالیقلو را برای علاقه مندان به رشته قایقرانی یادآور شد و گفت: ضروری است تا با تعمیر و بهسازی بخشی از این رودخانه برای علاقه مندان رشته قایقرانی اختصاص پیدا کند.

در این نشست شهردار اردبیل نیز اردبیل را قطب گردشگری ورزشی کشور توصیف کرد و افزود: ما از زیرساخت ها در جهت توسعه توریسم ورزشی استفاده خواهیم کرد.

محمود صفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با همکاری شورای شهر و شهرداری این اسکله در دریاچه شورابیل در مرحله آماده سازی است و در کنار آن از ظرفیت این دریاچه طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه قایقرانی در اردبیل راه اندازی می شود

مدرسه قایقرانی در اردبیل راه اندازی می شود