مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-15سياسي

مرحله ی استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در ایلام آغاز شد


مرحله ی استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) در استان ایلام آغاز شد.

- ایسنا/ایلام مرحله ی استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) در استان ایلام آغاز شد.

محسن ملکی ، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ایلام در این مراسم با قدردانی از میزبانی دانشگاه ایلام از مسابقات مناظره دانشجویان ، اظهار کرد: دانشگاه ایلام همواره یاری گر جهاد دانشگاهی بویژه در حوزه ی فرهنگی بوده و با هم افزایی تاکنون برنامه های اثربخشی اجرا شده است.

وی با اشاره به دغدغه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری و ایجاد تحرک و پویایی در محیط های دانشگاهی، گفت: از نکات مورد توجه رهبر انقلاب ایجاد فضای نقادانه در دانشگاه ها بوده است و فعالیت های فرهنگی جهاددانشگاهی نیز مورد توجه معظم له بوده است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان ایلام تصریح کرد: کرونا جامعه را از نظر اقتصادی و اجتماعی تحت تاثیر قرار داد اما بیشتر از همه حوزه فرهنگی مغفول ماند و به صورت جِد بر کنشگری های فرهنگی که زمینه آنها در جامعه وجود داشت، تاثیر گذاشت.

ملکی گفت: امسال نیز از جهاد دانشگاهی استان ها خواسته شد به صورت مجازی اقدام به برگزاری مسابقات مناظره شود اما از آنجا که ظهور و بروز این فعالیت به صورت مجازی در دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله ی استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در ایلام آغاز شد

مرحله ی استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در ایلام آغاز شد