مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-15اقتصادي

اعطای 81 فقره تسهیلات مسکن به مناطق کم برخوردار تویسرکان


فرماندار تویسرکان از اعطای 81 فقره تسهیلات مسکن به مناطق کمتر برخوردار با سود پنج درصد در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سید رسول حسینی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن اظهار کرد: 81 فقره تسهیلات 100 میلیون تومانی برای احداث مسکن برای مناطق کمتربرخوردار در شهرستان تویسرکان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات با سود پنج درصد به افراد فاقد مسکن و برای مقاوم سازی مسکن در این مناطق تعلق می گیرد از شناسایی جامعه هدف و تشکیل بانک اطلاعاتی آن ها خبر داد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان نیز اظهار کرد: سکونتگاه هایی در حاشیه شهر به صورت غیر رسمی از خدمات شهری استفاده می کنند و با این اتفاق معضلاتی در زمان بحران حوادثی چون سیل، زلزله و.

گریبان مدیریت شهری را می گیرد.

سهیل مومیوند گسترش فیزیکی نابسامان، ایجاد محله های نامناسب، سرپناه غیر مقاوم و آسیب زدن به سیما و منظر شهر را برخی از مسائل و مشکلات حاشیه نشینی عنوان کرد و گفت: به شکلی از حاشیه نشینی به عنوان بیماری خاموش شهرها یاد می کنند چراکه این گونه بافت ها معمولا مسئله دار، ناکارآمد و فرسوده هستند.

وی با بیان اینکه ساکنین این مناطق توانایی اقتصادی بالایی ندارند و یک بافتی به نام بافت محلی تشکیل می دهند که نیازمند توانمندسازی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 81 فقره تسهیلات مسکن به مناطق کم برخوردار تویسرکان

اعطای 81 فقره تسهیلات مسکن به مناطق کم برخوردار تویسرکان