مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-15سياسي

نقشه راه های تدوین شده حوزه ICT بازنگری می شود


رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از بازنگری و به روزرسانی نقشه راه های فناورانه حوزه ICT در راستای اهداف مدنظر وزیر ارتباطات خبر داد.

- به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان گفت: بازنگری و به روز رسانی نقشه راه های تدوین شده پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای اهداف تعیین شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در جلسه ای با حضور علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات موضوع نقشه راه های تدوین شده پژوهشگاه ICT مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد این نقشه راه ها پس از بازنگری و به روز رسانی به عنوان اسناد پشتیبان در اختیار معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گیرد.

بر این اساس مقرر شد از ظرفیت پژوهشگاه ICT در تحقق شبکه ملی اطلاعات به طور کامل استفاده شود و علاوه بر این سایر شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات هم از این ظرفیت استفاده کنند.

رییس پژوهشگاه ICT افزود: ما در پژوهشگاه بر اساس سیاست های تعریف شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمام ظرفیتمان را به کار خواهیم گرفت تا روند تعریف و اجرای پروژه های مرتبط با شبکه ملی اطلاعات را با سرعت بیشتری انجام دهیم، یزدانیان افزود: ما این قول را خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه های تدوین شده حوزه ICT بازنگری می شود

نقشه راه های تدوین شده حوزه ICT بازنگری می شود