مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-15سياسي

نباید اجازه تخلف ساختمانی داده شود


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان، ساخت و سازهای غیرمجاز و عدم اهتمام برخی از شهرداری ها را در شیوع و گسترش این ساخت وسازها مورد انتقاد قرار داده و گفت: - یک ساختمان مسکونی یا تجاری در چند روز و چند ساعت محدود که ساخته نمی شود، نباید از ابتدا اجازه تخلف ساختمانی داده شود.

عباس نجفی با حضور در صحن شورای شهر همدان اضافه کرد: ضروری است پلیس ساختمان در مواردی که می تواند در راستای توقیف و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ورود پیدا کند و در حوزه تخصصی خود اختیار توقف کار و توقیف وسایل ارتکاب تخلف را دارد.

وی آموزش حقوق شهروندی به عموم مردم و توسعه عدالت اجتماعی را از ضرورت های جامعه دانست و یادآور شد: در حوزه های مختلف مدیریت شهری چنانچه تصمیمات بر مبنای کارشناسی اتخاذ نشود احتمال تضییع حقوق شهروندان به دنبال خواهد داشت که در برخی از شهرداری ها توجه کافی به حقوق مالکانه شهروندان نمی شود.

نجفی با اشاره به ماده واحد قانون تعیین تکلیف اراضی متعلق به دولت و شهرداری ها اظهار کرد: پایمال کردن مالکیت اشخاص بخاطر حفظ منافع یک دستگاه خاص مصداق واقعی تضییع حقوق شهروندی است که عدم اجرای صحیح یکی از قوانین یکی از دلایل بروز این تخلف بوده، دستگاه ها باید مُرّ قانون را اجراء و نسبت به تعیین تکلیف اراضی و املا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه تخلف ساختمانی داده شود

نباید اجازه تخلف ساختمانی داده شود