مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-15دانش

تغییر فرمانده مقابله با کرونا در استان سمنان


با انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان فرمانده مقابله با همه گیری کروناویروس در این استان پهناور تغییر کرد.

- دکتر نوید دانایی بعد از چند سال تکیه بر کرسی ریاست این دانشگاه و قریب دو سال فرماندهی ستاد مقابله با کرونا استان، این کرسی را بهدکتر کامران قدس سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی سمنان سپرد.

در دوران مدیریت دکتر نوید دانایی بسیاری از زیرساخت های درمانی استان ارتقا و بخش قابل توجهی از پروژه های نیمه تمام این دانشگاه تکمیل شد.

نوید دانایی در دوران دبیری ستاد کرونا پنج پیک کرونا را در این استان مدیریت کرد.

همچنین دکتر کامران قدس سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در اولین روز فعالیت رسمی خود، با حضور در دفتر نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم سمنان، با حضرت حجت الاسلام والمسلمین مطیعی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با تبریک و ابراز خرسندی از انتصاب دکتر قدس، از زحمات و تلاش های دکتر نوید دانایی در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

همچنین دکتر کامران قدس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پیش از این با حضور در یادمان شهدای دانشگاه، با شهدای خوشنام دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تجدید میثاق ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر فرمانده مقابله با کرونا در استان سمنان

تغییر فرمانده مقابله با کرونا در استان سمنان