مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-15سياسي

کنگره علامه طباطبایی(ره) در قم آغاز به کار کرد


کنگره بین المللی علامه طباطبایی(ره) طی مراسمی با حضور وزیر ارشاد و جمعی از شخصیت های حوزوی در حرم مطهر بانوی کرامت آغاز به کار کرد و در حاشیه این مراسم پوستر و سایت کنگره رونمایی شد.

-  افتتاحیه کنگره بین المللی علامه طباطبایی به مناسبت چهلمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله فیاضی رییس مؤسسه حکمت اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد عراقی مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم و سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در سالن امام خانه ای حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

آیت الله غلامرضا فیاضی در ابتدای این مراسم ابراز کرد: این مراسم شروعی برای بزرگداشت مردی است که بنای خود را بر این گذاشت که عبد خدا باشد و دنیای خود را برای رسیدن به مقامات معنوی فدا کرد و شاگردانی را تربیت کرد که برکات فراوانی برای اسلام و انقلاب اسلامی داشتند.

در ادامه محمدباقر خراسانی دبیر کنگره علامه طباطبایی با بیان اینکه این کنگره از دو سال پیش برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: مرکز مدیریت حوزه های علمیه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ماه به عنوان روز حکم اسلامی دانست و گفت: راه اندازی بانک اطلاعات مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره علامه طباطبایی(ره) در قم آغاز به کار کرد

کنگره علامه طباطبایی(ره) در قم آغاز به کار کرد