مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-15سياسي

همفکری و دغدغه مندی سران قوا سبب امیدآفرینی در جامعه می شود


حسین پورلسانی، کارشناس مسائل سیاسی گفت: خوشبختانه در حال حاضر هر سه رأس قوا، از چهره های انقلابی هستند و کشور در رابطه با این موضوع در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و با دیدن فعالیت مسئولین، - حسین پورلسانی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، در رابطه باوجود وحدت بین سران قوا اظهار کرد: نکته قابل توجه این است که هر سه رأس قوا، از چهره های انقلابی هستند و کشور در رابطه با این موضوع در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی همکاری، همفکری و همراهی خوبی بین قوای سه گانه کشور دیده می شود، گفت: هر سه قوه، اعتقاد به کار، تلاش، ارزش های دینی، دین، معیشت مردم دارند و دغدغه ها یکسان است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در سال های اخیر متأسفانه به دلیل کوتاهی های دولت قبل، انسجام ملی در برخی موارد دچار آسیب شده است و در زمانی که مردم از حمایت ها دور بودند بدبینی بین مردم ایجاد شده است.

پورلسانی گفت: بنابراین انسجام داخلی، بر اساس عملکرد هشت ساله گذشته، آسیب دیده اما با وحدت قوا و برطرف شدن مشکلات  معیشت مردم و آرامش در امنیت و اقتصاد، دلسوزی برای مردم، سرمایه های اجتماعی را افزایش و انسجام پررنگ تر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همفکری و دغدغه مندی سران قوا سبب امیدآفرینی در جامعه می شود

همفکری و دغدغه مندی سران قوا سبب امیدآفرینی در جامعه می شود