مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-15سياسي

رییس جمهور فیلیپین برای انتخابات سنا نامزد می شود


یک دستیار نزدیک «رودریگو دوترته» رییس جمهور فیلیپین اعلام کرد که او پس از پایان دوره ریاست جمهوری، سال آینده در انتخابات سنا نامزد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه گمانه زنی ها درباره آینده سیاسی رودریگو دوترته با توجه به ماه های پایانی حضور او در منصب ریاست جمهوری فیلیپین، یک سناتور و متحد دوترته از حضور او در انتخابات سنا خبر داد.

بنا بر گزارش شبکه الجزیره ، دستیار ارشد رودریگو دوترته رییس جمهور فیلیپین در انتخابات سال آینده برای سناتور نامزد خواهد شد؛ اقدامی که به گمانه زنی ها مبنی بر اینکه او برای معاونت رییس جمهور در برابر دختر خودش نامزد خواهد شد، پایان داد.

کریستوفر بونگ گو نزدیک ترین دستیار رییس جمهور فیلیپین و سناتور فیلیپینی که برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نامزد شده است، به خبرگزاری رویترز خبر داد، دوترته در انتخابات سنا نامزد خواهد شد.

بونگ گو از سال 2019 سناتور بوده و قبل از آن به عنوان دستیار ویژه دوترته رییس جمهور فیلیپین فعالیت داشته است.

طبق گزارش الجزیره، اظهارات این سناتور فیلیپینی در شرایطی مطرح شده که روز شنبه (دیروز) رییس ارتباطات دوترته گفته بود که رییس جمهور فعلی فیلیپین در انتخابات معاوت ریاست جمهوری نامزد می شود و با دختر خودش رقابت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور فیلیپین برای انتخابات سنا نامزد می شود

رییس جمهور فیلیپین برای انتخابات سنا نامزد می شود