مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-15بين الملل

ورود کارشناسان آژانس به ژاپن برای بازدید از نیروگاه فوکوشیما دایچی


کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به منظور بررسی طرح پیشنهادی ژاپن برای تخلیه آبهای آلوده باقیمانده از نیروگاه فوکوشیما به اقیانوس و بازدید از این نیروگاه وارد توکیو شدند.

- کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به منظور بررسی طرح پیشنهادی ژاپن برای تخلیه آبهای آلوده باقیمانده از نیروگاه فوکوشیما به اقیانوس و بازدید از این نیروگاه وارد توکیو شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته روزنامه ایندیا تایمز، یک گروه متشکل از کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز (دوشنبه) به ژاپن سفر کرده اند تا با مقامات این کشور دیدار و طرح آنها برای تخلیه آبهای آلوده به مواد رادیواکتیو باقیمانده از فاجعه هسته ای نیروگاه فوکوشیما در اقیانوس را مورد بررسی قرار دهند.

این کارشناسان همچنین قرار است به صورت حضوری از نیروگاه فوکوشیما دایچی که در سال 2011 در نتیجه وقوع سونامی دچار یک فاجعه بزرگ هسته ای شد، بازدید و جزییات راهکار مقامات ژاپنی برای از بین بردن آبهای آلوده در این نیروگاه را بررسی کنند.

مقامات ژاپنی و شرکت تپکو به عنوان اپراتور نیروگاه فوکوشیما در ماه آوریل طرح خود را ارائه و اعلام کردند که قصد دارند در بهار 2023 روند تخلیه تدریجی آبهای آلوده در اقیانوس را آغاز کنند تا با این کار امکان حذف صدها مخزن ذخیره سازی موجود در نیروگاه فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کارشناسان آژانس به ژاپن برای بازدید از نیروگاه فوکوشیما دایچی

ورود کارشناسان آژانس به ژاپن برای بازدید از نیروگاه فوکوشیما دایچی