مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-15سياسي

کشف پول شویی 360 میلیارد ریالی در شیراز


رییس کل دادگستری استان فارس از کشف یک فقره پول شویی 360 میلیارد ریالی با هوشیاری و درایت سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری استان فارس از کشف یک فقره پول شویی 360 میلیارد ریالی با هوشیاری و درایت سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه متهم این پرونده پولشویی با دستور قضایی در بازداشت به سر می برد، گفت: فعالیت های اقتصادی این متهم طی یک سال مورد کاوش و بررسی قرار گرفته است و این تحقیقات زیر نظر بازپرس ویژه در دادسرای انقلاب اسلامی شیراز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی با اشاره به اینکه نوع فعالیت متهم با میزان گردش مالی وی مناسب نبوده است گفت: فرد مذکور نقدینگی های خود را به اموال منقول و غیر منقولی از جمله خودروهای لوکس، باغ و آپارتمان در نقاط مختلف و به نام افراد متعدد تبدیل کرده است.

رییس کل دادگستری استان فارس خاطر نشان کرد: این متهم ضمن کتمان اموال و داریی های خود منشأ اموال تحصیل را نیز پنهان کرده است.

موسوی توجه به جرائم مالی و اقتصادی با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور را مورد تأکید قرار داد و گفت: اثرات مخرب جرائمی همانند پول شویی و فرارهای مالیاتی بر اقتصاد کشور زیاد است و لازم است قضات استان به صورت ویژه و تخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پول شویی 360 میلیارد ریالی در شیراز

کشف پول شویی 360 میلیارد ریالی در شیراز