مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 14:152021-11-15سياسي

تفویض اختیارات وزارت راه و شهرسازی به بنیاد مسکن جهت ساماندهی حاشیه شهر کرمان


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت وزیر، تفویض اختیارات وزارت راه و شهرسازی در راستای ساماندهی حاشیه شهر کرمان به بنیاد مسکن داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، پورابراهیمی در خصوص نشست با به بنیاد مسکن به منظور ساماندهی حاشیه شهر کرمان مورد توافق قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش، تمام اختیارات و وظایف مرتبط با مجوزهای لازم برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان از این پس از راه و شهرسازی به بنیاد مسکن تفویض می شود تا با نظارت استاندار کرمان و در چارچوب مقررات قانونی، طرح ساماندهی شهرک صنعتی کرمان عملیاتی شود.

   پورابراهیمی افزود: موضوع دومی که در این نشست مشترک مورد توافق قرار گرفت، تسریع در صدور مجوز مرکز لجستیک بندر خشک به عنوان بزرگترین مجموعه سرمایه گذاری جنوب شرق ایران که با توجه به مطالعات اولیه و اقدامات مقدماتی انجام شده با درخواست اینجانب و موافقت وزیر، تسریع در صدور مجوزها برای اجرای این پروژه مهم اقتصادی استان کرمان در دستور کار قرار گرفت و قرار شد حداکثر تا دو ماه آینده با حضور وزیر عملیات اجرایی این طرح در شهر کرمان اجرایی شود.

پورابراهیمی همچنین در این نشست پیشنهاد داد: استان و مرکز استان کرمان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اولویت قرار گیرد که در این راستا نیز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض اختیارات وزارت راه و شهرسازی به بنیاد مسکن جهت ساماندهی حاشیه شهر کرمان

تفویض اختیارات وزارت راه و شهرسازی به بنیاد مسکن جهت ساماندهی حاشیه شهر کرمان