مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 14:202021-11-15اقتصادي

پوشش فراگیر بیمه ای محصولات کشاورزی در دستور کار/افزایش توجه به دیمزارها


مدیرکل دفتر امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: ضریب بیمه محصولات کشاورزی اکنون 30 درصد است که غیر قابل قبول است و یکی از برنامه های محوری وزارت جهاد کشاورزی، - ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: ضریب بیمه محصولات کشاورزی اکنون 30 درصد است که غیر قابل قبول است و یکی از برنامه های محوری وزارت جهاد کشاورزی، تحت پوشش قرار دادن بیمه ای کل محصولات کشاورزی به لحاظ معیشت و ادوات خواهد بود.

​هوشنگ محمدی روز دوشنبه 24 آبان در آیین تکریم و تودیع رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، اظهار کرد: تثبیت اقتدار غذایی در کنار اقتدار نظامی گام بزرگی است که جهت ادای دین به کشاورزان باید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه استان مرکزی می بایست در حوزه امنیت و اقتدار غذایی برنامه و برش خود را تنظیم کند، بر لزوم حرکت جهادی در کنار برنامه ریزی جهت رسیدن به اهداف تاکید کرد و افزود: 95 درصد حرفه و فعالیت کشاورزی در دست مردم قرار دارد.

همچنین 4.

5 میلیون نفر در کشور بهره بردار بخش کشاورزی هستند و موفقیت جهاد کشاورزی در گرو جلب اعتماد مردم و استفاده از منابع مالی و انسانی است.

محمدی بیان کرد: تشکل ها و تعاونی ها نیز متعلق به مردم و تولید کننده ها و اتحادیه ها هستند و طی چندسال اخیر هشت هزار و 200 تشکل حقوقی سهامدار مجموعه صندوق های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش فراگیر بیمه ای محصولات کشاورزی در دستور کار/افزایش توجه به دیمزارها

پوشش فراگیر بیمه ای محصولات کشاورزی در دستور کار/افزایش توجه به دیمزارها