مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 14:202021-11-15اجتماعي

مشکلات مددجویان بهزیستی در بیرجند / شورا و شهرداری قول رفع مشکلات را دادند


اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بیرجند آمادگی خود را برای رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان اعلام کردند.

- ، گروه استان ها: جلسه شورای شهر بیرجند بعد از ظهر دوشنبه پیرامون مسائل و مشکلات مددجویان بهزیستی که مرتبط با شهرداری بود مطرح شد و رییس شورا و شهردار بیرجند در این زمینه قول هایی را دادند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در این جلسه با اشاره به وظایف بسیار زیاد بهزیستی در خصوص آسیب های اجتماعی و ارائه خدمت به جامعه هدف گفت: بهزیستی زمینه جمع آوری کودکان خیابانی وظیفه ای ندارد و در حال حاضر بیش از 95 درصد وظایف بهزیستی به بخش غیر دولتی واگذار شده است.

نبود متقاضی برای واگذاری خدمات بهزیستی علی عرب نژاد تصریح کرد: اما روند واگذاری این خدمات در بیرجند به دلیل نبود متقاضی برای مشارکت خیلی ضعیف است.

علی عرب نژاد با بیان اینکه 25 مرکز غیر دولتی در استان در ارتباط با کودکان وجود دارد، اضافه کرد: بیش از توان خود تاکنون در این خصوص در بهزیستی کار کرده ایم و برای ساماندهی کودکان خیابانی نیاز به همکاری همه مسئولان استان داریم.

وی ادامه داد: ساختمان هایی هم که در نقاط مختلف شهر بیرجند در اختیار بهزیستی قرار دارد هیچ سازگاری با وظایف بهزیستی و جامعه هدف ما ندارد و معلولان برای انجام کارهای خود باید با رنج و سختی زیادی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مددجویان بهزیستی در بیرجند / شورا و شهرداری قول رفع مشکلات را دادند

مشکلات مددجویان بهزیستی در بیرجند / شورا و شهرداری قول رفع مشکلات را دادند