مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-15سياسي

سرمایه های اصلی کشور جوانان هستند/ راه نفوذ دشمنان بسته شود


سرمایه اصلی یک کشور جوانان هستند و تخریب آن آسان است و دشمن هم برای تخریب نسل جوان برنامه ریزی دارد که برای مقابله به پادزهر نیاز داریم .

- ، آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار استاندار فارس و شهردار شیراز با اشاره به وجود مفاخر و بزرگان استان فارس از جمله علما، مورخین، نویسندگان و شعرا، این امر را سبب تمایز با دیگر استان ها دانست و افزود: تعداد بالای بزرگان استان فارس نشان می دهد که این محل استعداد بالایی دارد.

وی افزود: بنده بارها گفته ام اگر در حال حاضر بزرگان فارس کم هستند به این دلیل نیست که استعدادها، نبوغ ها و ظرفیت ها برچیده شده است، بلکه همان استعدادها در این آب و خاک هستند اما نیاز است پرورش داده شوند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی بر لزوم عمران باطنی در کنار عمران ظاهری تأکید نموده و افزودند: کارهای عمرانی به تنهایی کافی نیست؛ باید برنامه های تربیتی هم باشد و استاندار و شهردار نیز در این زمینه باید تلاش خود را به کار گیرند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تأکید بر تنظیم برنامه های فرهنگی برای نسل جوان فرمودند: سرمایه اصلی یک کشور جوانان هستند و تخریب آن آسان است و دشمن هم برای تخریب نسل جوان برنامه ریزی دارد که برای مقابله به پادزهر نیاز داریم؛ باید گروهی مطالعه کنند که دشمن از کجا نفوذ می کند تا در مقابل آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه های اصلی کشور جوانان هستند/ راه نفوذ دشمنان بسته شود

سرمایه های اصلی کشور جوانان هستند/ راه نفوذ دشمنان بسته شود