سناریو جدید مافیای واردات برای تخریب تولید ملیمدیر عامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، توضیحاتی درباره تاریخچه برند دوو و نحوه ورود این برند به ایران توسط گروه صنعتی انتخاب ارائه و تصریح کرد که این برند به دلیل اینکه در ایران بومی سازی شده است و دانش فنی و زنجیره ارزش آن در کشور ریشه پیدا کرده، - اخبار شرکتها؛ محمد حسین فهیمی، مدیر عامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در این نشست خبری که با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد، در مقدمه صحبت های خود اظهار کرد: گروه صنعتی انتخاب با پیشینه حدود 40 سال خدمت در تولید انواع لوازم خانگی فعالیت داشته و برندهای مختلفی را در اختیار داشته است. در حال حاضر حداقل سه برند آن فعال است. در سال های ابتدایی گروه انتخاب برند حایر را داشت و در حال حاضر برندهای اسنوا، دوو الکترونیک و برند بُست را دارد. وی ادامه داد: در طی سال های گذشته توسعه برندهای مان را دنبال کردیم و مدل و استراتژی مان همواره در حال تغییر بوده است. راوکرد اصلی مجموعه توسعه افقی و عمودی برند و عمق دادن به ساخت داخل و استفاده از ظرفیت های داخلی بوده است و هر سال سعی شده در جهت تکمیل این زنجیره ارزش گام برداریم. افزایش سهم بازار انتخاب الکترونیک فهیمی افزود: در طی سه چهار سال گذشته با توجه به تشدید تحریم ها و عدم ارتباط با کشورهای دیگر در زمینه تامین و تولید شرایط خاصی را تجربه کرد برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |