مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 15:452021-11-15سياسي

اشتغال جوانان بومی عسلویه خواسته به حقی است


بیکاری جوانان عسلویه نکته منفی است و توقع مردم منطقه در ایجاد شغل برای جوانان بومی عسلویه یک خواسته به حقی است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: بیکاری جوانان عسلویه نکته منفی است و توقع مردم منطقه در ایجاد شغل برای جوانان بومی عسلویه یک خواسته به حقی است.

استاندار بوشهر در مراسم تودیع و معارفه سید علی هاشمی به عنوان فرماندار عسلویه اظهار کرد: عسلویه در ابعاد مختلف دارای پیشرفت های خوبی بوده است اما این میزان محرومیت زیبنده مردم عسلویه نیست و منطقه ای که پروژه های بزرگ و مگاپروژه را میزبانی می کند نیازمند رسیدگی بیشتر و موثرتر است احمد محمدی زاده با تاکید بر اینکه عسلویه نیازمند نگاهی ویژه و خاص است ادامه داد: خدمات رسانی به مردم عسلویه و محیط پیرامونی از وظایف اساسی صنعت نفت و گاز است و نباید کم کاری شود.

وی با اشاره به سرمایه گذاری 100 میلیارد دلاری در اجرای طرح های پارس جنوبی اضافه کرد: زمانی که به عنوان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در کنار مهندس قاسمی در منطقه عسلویه کار می کردیم، بیش از 21 میلیارد دلار پروژه اجرایی و عملیاتی کردیم و با منطقه آشنایی کامل دارم.

استاندار بوشهر وضعیت امنیتی شهرستان عسلویه را مطلوب و آن را نتیجه اتحاد و همدلی دانست و بیان کرد: خدمات صنایع نفت و پتروشیمی به جامعه پیرامونی در قالب مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال جوانان بومی عسلویه خواسته به حقی است

اشتغال جوانان بومی عسلویه خواسته به حقی است