مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 16:052021-11-15اقتصادي

گردش مالی 300 میلیون دلاری اسباب بازی در ایران


رییس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران با بیان اینکه گردش مالی صنعت اسباب بازی در ایران سالانه 300 میلیون دلار است، گفت: از این بازار فقط 35 درصد مربوط به تولید داخلی است.

- رییس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران با بیان اینکه گردش مالی صنعت اسباب بازی در ایران سالانه 300 میلیون دلار است، گفت: از این بازار فقط 35 درصد مربوط به تولید داخلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران امروز نخستین نشست خبری خود را برگزار کرد.

در این نشست عنوان شد که صنعت اسباب بازی در واقع یک تولید فرهنگی و سپس صنعتی است که گردش مالی این صنعت سالانه 300 میلیون دلار است که از این بازار بزرگ فقط بین 30 تا 35درصد مربوط به تولید داخل و بقیه بازار از محل واردات رسمی و یا غیررسمی تأمین می شود.

یکی دیگر از گلایه های تولیدکنندگان اسباب بازی این بود که چون صنعت اسباب بازی یک تولید فرهنگی است باید معاف از مالیات باشد در حالی که هم مالیات بر درآمد و هم مالیات بر ارزش افزوده از تولیدات اسباب بازی داخلی گرفته می شود.

در این نشست غلامرضا دیزجی رییس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی گفت: بازار بزرگ صنعت اسباب بازی در ایران سالانه نزدیک به 20 میلیون دلار تولید داخلی اسباب بازی صورت می گیرد و حدود 160 میلیون دلار نیز واردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی 300 میلیون دلاری اسباب بازی در ایران

گردش مالی 300 میلیون دلاری اسباب بازی در ایران